بهترین فروشگاه خرید پنل و چراغ سقفی

پنل سقفی یا پنل ال ای دی چیست؟
پنل‌های سقفی انواعی از پنل‌های نورانی هستند که بر روی سقف نصب می‌شوند و از طریق لامپ‌های LED روشنایی محیط را تامین می‌کنند. این نوع پنل‌ها اغلب انرژی بسیار کمی مصرف می‌کنند و جایگزین اصلی لامپ‌های معمولی، مهتابی‌ها و لامپ‌های کم‌ مصرف فعلی شده‌اند و نوری یکنواخت و بدون سایه‌های اضافه را در محیط پخش می‌کنند تا افراد حاضر در اتاق بدون خستگی چشم‌ها یا احساس مزاحمت به کارهای خود بپردازند. پنل‌های سقفی ممکن است در انواع ال ای دی، smd و cob تولید و به بازار عرضه شوند که در ادامه این مطلب در خصوص تفاوت‌های این سه نوع لامپ نیز توضیحاتی را ارائه می‌دهیم.

انواع پنل سقفی

پنل‌های سقفی را می‌توان به روش‌های متفاوتی دسته‌بندی کرد؛ هر یک از این دسته‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باعث می‌شود برای استفاده در محیط‌های متفاوتی مناسب باشند. به‌طورکلی سه معیار نحوه نصب، شکل و نور در دسته‌بندی پنل سقفی در نظر گرفته می‌شود که در ادامه توضیح می‌دهیم.

انواع پنل ال‌ای‌دی از نظر نحوه نصب

پنل‌های سقفی از نظر نحوه نصب به دودسته روکار و توکار تقسیم‌بندی می‌شوند. برخی از خانواده‌ها دوست ندارند که دکوراسیون منزل آن‌ها با مشخص‌بودن پنل ال‌ای‌دی به هم بخورد یا ایده‌های دیگری برای زیبا کردن سقف منزل یا محیط کار خود دارند. به همین دلیل انواع توکار برای آن‌ها بهتر است. به‌طورکلی پنل سقفی توکار ضخامت بسیار کمی دارد و بر روی سقف نصب می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از طراحی‌های متنوع بر روی این پنل‌ها نورپردازی جذابی به اتاق کار یا منزل خود ببخشید. خرید پنل سقفی توکار معمولاً برای سقف‌هایی که از قبل برش خورده است، امکان پذیر است.
در پنل سقفی روکار نیز یک قاب اصلی بر روی سقف نصب می‌شود و سپس پنل در داخل آن قرار می‌گیرد. این نوع پنل‌ها را می‌توان به‌صورت جداگانه از بازار تهیه کرد یا اینکه یک پنل ال‌ای‌دی توکار را به نوع روکار تبدیل کرد. شما می‌توانید در اطراف قاب اصلی پنل تزییناتی را بر روی سقف به وجود آورید اما معمولاً نمی‌توان برای تنظیم زاویه نور یا تنوع در نورپردازی، این نوع پنل‌ها را به کاربرد. خرید پنل سقفی روکار برای هر کاربرد و هر سقفی امکان‌پذیر است.

برند های پنل ال ای دی

1)برند پارس شعاع
2)برند میتره
3)برند بروکس
4)برند شاه چراغ
5)برند کداک

کاربرد انواع پنل های ال ای دی سقفی

کاربرد پنل LED سقفی
1)ادارات
2)اتاق‌ های کنفرانس
3)محیط های آموزشی
4)بیمارستان‌ ها
5)فروشگاه ها

انواع پنل‌ های LED

1)پنل‌ های مستطیلی و مربعی
2)پنل‌های دایره ‌ای
3)پنل های نور لبه ای یا Edge Light
4)پنل های نور پشت یا Back Light
5)پنل های سه‌ حالته دو رنگ



بهترین فروشگاه پنل سقفی
وقتی نوبت به یافتن بهترین مغازه پانل سقفی می رسد، بدون شک یکی از نام هایی که به چشم می خورد «سقف های برتر» است. سقف های برتر با شهرت فوق العاده ای در صنعت، مترادف با صنعتگری با کیفیت و خدمات استثنایی به مشتریان شده است. تیم متخصصان بسیار ماهر آنها نیازها و ترجیحات منحصر به فرد مشتریان خود را درک می کنند و با پشتکار تلاش می کنند تا پانل های سقفی درجه یک را ارائه دهند که نه تنها زیبایی هر فضا را بهبود می بخشد بلکه دوام و عملکرد قابل توجهی را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، سقف های برتر طیف گسترده ای از گزینه های قابل تنظیم را ارائه می دهد و تضمین می کند که هر مشتری می تواند پانل سقفی مناسب را مطابق با نیازهای خاص خود بیابد. با تعهد تزلزل ناپذیر آنها به تعالی و تعهد آنها به فراتر از انتظارات مشتری، جای تعجب نیست که سقف های برتر به طور گسترده به عنوان بهترین مغازه پانل سقفی در بازار در نظر گرفته می شود.https://takfazkala.com/product-category/light/panelceilinglights/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.